Mavrični hrustljavčki


Čez leto se zelo zelo redko spravim peči piškote. Ne vem, ni pravega feelinga, meni piškoti pašejo samo konec jeseni in čez zimo. Še to se ponavadi zoži samo na par tednov decembra. Tako nekako kot se mi ne da iti smučat, ko se enkrat februar prevesi v drugo polovico. Lahko bi, ampak ni feelinga :)

Letos je torej nekoliko izjemno, ker sem začela za moje pojme dokaz zgodaj. Verjetno je kriv moj firbec, ker sem si zamislila en eksperiment in sem enostavno morala ugotoviti ali je kaj na tem. Se spomnite poskusov krašenja tort s perlicami? Ojej, kako sem se zakalkulirala. Tista kila kupljenih barvnih perlic še kar vztraja v moji omari in potem počasi iščem načine, kje bi jih porabila. In vsakič, ko jih vlečem iz omare se bojim, da mi bo padlo kaj po tleh in bom popoldne preživljala v iskanju pobeglih milimetrskih kuglic :)

V glavnem, na idejo sem prišla, da bi lahko poizkusila s perlicami narediti razpokančke. Pa še otroka sta bila navdušena nad idejo in tako smo za vikend ustvarjali.

Za 32 hrustljavčkov:
100 g masla
100 g sladkorja
10 g (1 zavitek) vanilijevega sladkorja
1 jajce
1/4 žličke limonine lupinice
3 žlice mleka
260 g moke
10 g pecilnega praška
barvaste perlice

Zmehčano maslo zmešamo skupaj s sladkorjem (navadnim in vanilijevim), da nastane puhasta mešanica. Dodamo jajce in stepamo, da mešanica malo naraste in posvetli. Dodamo še mleko, lupinico, moko in pecilni prašek in do konca zmešamo. Pustimo par ur v hladilniku ali pa kar čez noč.


Male rokice so se veselile pomaganja in perlic, jaz pa sem malo mižala, ko je kaj letelo po tleh
Testo vzamemo iz hladilnika in z rokami oblikujemo kroglice, ki jih povaljamo v perlicah in postavimo na pekač. Kroglice naj bodo kar malo narazen, ker se med peko razlezejo. Jaz sem jih na pekač pečice spravila 16, se pravi, da je mešanica zadoščala ravno za dva pekača.



Pečemo na 180° C 12 minut, vzamemo iz pečice in pustimo, da se ohladijo. Spravimo v škatlo s pokrovom, da ostanejo lepo mehki.

Testo je v osnovi za vaniijeve razpokančke, vendar rezultat vizualno pri teh ni tako značilen kot pri čokoladnih razpokančkih, je pa vseeno zelo okusen. Piškotki so notri mehki in puhasti, zunaj pa zaradi perlic lepo hrustljavi, zato sem jih raje krstila kar za hrustljavčke :) Pa še male rokice so bile vesele, da so lahko pomagale in potem jedle piškote, ki so jih naredile.




0 komentarji:

Objavite komentar