Pingvinčki na ledu


Ziiiiiima prihaja :) No, pingvinčkom je najbrž trenutno še malo toplo zunaj, tako da sem jih morala hitro spraviti na led.

Vedno se mi zdi, da bi bilo škoda takšno torto s tičino maso, ker je nikoli ne bi znala narediti tako, da bi bila podobna ledu. Rešitev? Spet je na vrsti mirror glaze.

Recept zanj sem že objavila pri mini torticah, seveda pa je potrebno prilagoditi količino. Za tole tortico, ki je bila premera 20 cm potrebujemo:

160 ml kondenziranega mleka
200 g sladkorja
160 m vode
200 g bele čokolade
12 g želatine 

Kondenzirano mleko, sladkor in 100 ml vode  zmešamo v posodici in segrejemo do vretja, medtem pa stalno mešamo, ker se drugače zadeva rada prižge. Vmes želatino zmešamo s preostankom vode in pustimo, da nabrekne. Dodamo mlečni mešanici in zmešamo, da se raztopi. Čokolado nasekljamo na manjše koščke in dodamo mešanici. Počakamo minutko in s paličnim mešalcem dobro premešamo. Dodamo še barvo in ponovno premešamo. V mojem primeru je bila to modra in srebrna. Počakamo da se malo ohladi in prelijemo (izmenoma, če imamo več barv). 

Kdaj koga zanima kako takšna torta izgleda od znotraj? Tokrat Nutellin biskvit z Nutellino kremo. Veliiiiiko kreme.


Kaj pa pingvinčki? Cake Duchess ima super video, kako narediti te super luštne junake in verjemite mi na besedo, res so enostavni za izdelavo.

Tako, pa so pingvinčki na hladnem ...






2 komentarja:

  1. Pozdravljeni,s čim obmažete torto preden ko polijete?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odvisno od tipa torte. Večkrat sem polivala preko mousse torte, ki je ni potrebno z ničemer premazati in se samo prelije čez zamrznjeno ali zelo ohlajeno torto. V zgornjem primeru pa je bila torta premazana z ganašem iz bele čokolade, torej kombinacija bele čokolade in smetane (razmerje 3:1).

      Izbriši