Hudičevo dober čokoladni biskvit


Našla sem nov najljubši čokoladni biskvit in angleški naziv je popolnoma pravilen ... Devil's food cake. Hudičevo dober in po imenu in naravi popolno nasprotje angelske torte.

Če rabim vanilijevega, uporabljam skoraj vedo istega. Če pa sem potrebovala čokoladnega, sem menjaval med par opcijami, pa nikoli prišla do odločitve, kateri je boljši. Včasih sem enostavno dodala čokolado biskvitu, ki nikoli ne pade dol, ki je tako znan iz kulinarike. Super čokoladen je Hershey-ev, ki je dejansko tudi Devil's food cake, ampak gre za recept, pri katerem je masa zelo tekoča in je skoraj mazljiv tudi ko je pečen. Lizin je po okusu super, pa še manj sladkorja potrebuje, ampak je z njim potrebno delati izredno previdno, ker je drobljiv. Ta recept pa je dejansko podoben Hershey-jevemu, ampak namesto olja uporablja maslo in namesto mleka kislo smetano. Tako ni tako voden, pa še firbec mi ni dal miru, kako bosta šla skupaj kisla smetana in čokolada.

Za pekač 20 x 20 cm ali premer 22/24 cm:
230 ml vode
40 g čokolade v prahu
40 g grenkega kakava
290 g moke
4 g sode (1/2 tsp)
6 g pecilnega praška (1 in 1/2 tsp)
ščep soli
1 strok vanilije
400 g rjavega sladkorja
230 g masla
4 jajca
230 g kisle smetane

Vodo zavremo, odmaknemo iz ognja in ji dodamo čokolado in kakav ter dobro zmešamo. Pustimo da se ohladi na sobno temperaturo.
V drugi posodi zmešamo moko, pecilni prašek, sodo in sol. Maslo, ki mora biti sobne temperature skupaj s sladkorjem mešamo, dokler ni puhasto. Ta del bo sicer malo odvisen od velikosti sladkornih kristalov, saj mešanica ne bo nič kaj puhasta, če so ti malo večji, ampak ni razloga za skrb. Tudi če je le dobro premešano bo testo uspelo (samo poglejte fotko spodaj, kako "puhasta" je bila moja mešanica).
Dodamo vanilijo in jajca, enega po enega. Sedaj pa mešanica mora narasti in postati svetlo rumene barve.
Dodamo čokoladno mešanico in mešamo par minut. Nato dodamo še moko in kislo smetano ter vse skupaj zmešamo (nekoliko lažje bo šlo z nastavkom za mešanje kot s tistim za stepanje).
Pečico segrejemo na 170° C in pečemo dokler zobotrebec ne pride ven suh; pri meni je tokrat trajalo kar kakšno uro.

0 komentarji:

Objavite komentar