Nežni kokosovi razpokančki



Lani sem naletela na recept za čokoladne razpokančke, ga preizkusila in se zaljubila. Seveda bodo tudi letos del moje praznične peke, hkrati pa sem želela najti recept, ki bi malo uravnotežil moj izbor piškotov in bi bil nasprotje vse tiste čokolade. Nekaj lažjega, bolj nežnega ... In točno to mi je uspelo najti. Limoninih razpokančkov nisem želela delati, ker nisem pretiran ljubitelj limon, potem pa sem našla recept za kokosove, ki so izgledali točno tako, kot sem si jih zamislila. Malo sem prilagodila sestavine, rezultat pa je vseeno izgledal točno tako kot je moral.

Recept je res izredno preprost, piškotki pa puhasto mehki z nežnim pridihom kokosa in z značilnim razpokanim videzom.

Za cca 45-50 piškotov:

240 g moke
70 g kokosa
8 g pecilnega praška (1 + 1/2 tsp)
100 g belega sladkorja
100 g rjavega sladkorja
120 g masla
2 jajci

Za valjanje: malo belega sladkorja in sladkorja v prahu 
Opcijsko za variacije: rumov sladkor, grenki kakav


Sladkor (obe vrsti) mešamo s sladkorjem, da postane penasto in dodamo jajci. 


Stepamo, da mešanica lepo naraste, nato pa dodamo moko, kokos in pecilni prašek in dobro premešamo. Če bi želeli bolj intenziven kokosov okus, potem lahko malo zamenjamo razmerje kokosove in navadne moke (dodamo kakšno žlico kokosove in odvzamemo kakšno žlico navadne) ali pa dodamo par kapljic kokosovega ekstrakta. Pustimo stati v hladilniku pol ure.

Pečico segrejemo na 175° C, v dva globoka krožnika pa si pripravimo beli sladkor in sladkor v prahu, v vsakega enega.


Oblikujemo kroglice velikosti cca 2 cm in jih najprej povaljamo v belem sladkorju, nato pa še v sladkorju v prahu. Potem jih v dlani malo potresemo, da se znebimo odvečnega sladkorja in jih damo na pladenj malo bolj narazen, saj se kar malo bolj razlezejo. Na moj pekač iz pečice sem jih naenkrat spravila recimo 12.



Pečemo 13 minut, damo iz pečice in počakamo, da se malo strdijo preden se jih dotikamo, ker bodo zelo mehki, ko jih bomo vzeli iz pečice.







Variacije

Če imamo pri roki rumov sladkor, lahko z njim nadomestimo beli sladkor, v katerem povaljamo kroglice. Z rum-kokos kombinacijo pač ne moremo zgrešiti.

Če pa nujno rabite kaj bolj čokoladnega, ampak so recimo čokoladni razpokančki preveč za vas, potem enostavno sladkor v prahu zamenjamo za grenki kakav in dobimo takšne čoko-kokos razpokančke.


0 komentarji:

Objavite komentar