Beljakove smrečice


Jeeeeej december je, moj mesec. Končno sem tudi jaz začela razmišljati malo bolj praznično in ugotavljati kaj se bo letos znašlo v mojih vsakoletnih vrečkah piškotov. Pred časom sem videla na Pinterestu, da se da beljak spremeniti v luštne smrečice in kaj je bolj prazničnega kot smrečica. V čast postavitvi naše okrašene smrečice v dnevni sobi, je bil ravno pravi čas tudi za sladke smrečice.

Za cca 25 smrečic:

1 beljak
50 g belega sladkorja
pol žličke limoninega soka
barvne perlice
sladkor v prahu po želji

Namen mojega prispevka o beljakih in o snegu in o pripravi mase za poljubčke je bil ravno ta, da ne bodo ti nasveti razmetani po različnih postih, podobnim temu, tako da za vse nasvete hitro preberite ta dva posta, potem pa prav tako hitro nazaj.

Ste že? Potem pa naprej!

Uporabila sem francoski meringue, ki sem ga obarvala z zeleno jedilno barvo.


Maso sem nato nadevala v dresirno vrečko z zvezdastim nastavkom. Po več preizkusih ta deluje dosti lepše kot običajen okrogel nastavek.


Pekač prekrijemo s peki papirjem. Da nastanejo smrečice in ne samo kupčki je potrebno malo vaje, ampak po par testnih smrečicah boste že profesionalci. Trik je v tem, da se dela po fazah, torej da najprej izstisnete spodnji del, tako da nastavek držite čisto pri pladnju. Potem prenehajte stiskati, malo dvignite nastavek in ponovno stisnite, tokrat malo manj, tako da naslednja plast ne bo tako široka kot spodnja. Ponovite še enkrat in nastavek dokončno privzdignite, da nastane lep vrh.

Smrečice pred peko/sušenjem posujte s perlicami.

Sušimo na 90° C uro in pol, ugasnemo pečico in pustimo več ur ali čez noč v pečici, dokler ta ni ohlajena.

Rezultat je tako neverjetno lušten, da sem bila še jaz popolnoma navdušena!




Če pa smrečice potresemo še s sladkorjem v prahu, potem pa lahko pričaramo pravo zimsko pravljico!





0 komentarji:

Objavite komentar