Malinovi svetleči cakepops




Za svoje praznovanje sem si zamislila preprosto, ampak zabavno torto in zanjo sem potrebovala nekaj kar bi služilo kot Rudolfov rdeči svetleči nos. Seveda cake pops, zakaj pa ne? Hmmm mogoče s svetlečim mirror prelivom? Brskam in ne najdem. To se redko zgodi. Je možno, da še nihče ni poskusil tega narediti?! Pa sem poskusila ... Že pred časom sem delala polnjene cakepops in načrtovala takšne, polnjene z malinami. No, pa sem združila dva eksperimenta v eno sladico.

Za popse lahko uporabimo sveže ali zamrznjene maline. Malo temne čokolade stopimo in jo s pomočjo vrečke nabrizgamo v sredino malin. Če uporabljamo zmrznjene maline se nam bodo začele hitro od znotraj odtajati, zato jih hitro vrnemo v zamrzovalnik in pustimo, da se čokolada strdi.


Vmes pripravimo poljubno maso za cakepops. V mojem primeru je bil hudičevo dober čokoladni biskvit z žlico mascarpone in malo topljene temne čokolade. V roko vzamemo za kroglico mase in jo sploščimo v mini palačinko ter z roko nato ovijemo maso okoli maline.



Pustimo, da se vse skupaj ohladi in malo strdi v hladilniku. Vmes stopimo in malenkost razredčimo čokolado za oblivanje cake pops. Jaz pri tem najrajši uporabljam kokosovo maščobo, zaradi končne barve cake pops, pa sem tokrat izbrala belo čokolado z malim dodatkom mlečne. Niti bela niti temna čokolada namreč nista najboljša podlaga, če želimo na koncu imeti res rdeče cake pops. Prva je večinoma presvetla za podlago, druga pa pretemna in zato moti končno barvo. Če bi želeli samo čokoladni preliv, potem predlagam kar takega iz temne čokolade.

Ta korak je pri teh cake pops malo bolj tricky. Če delamo s svežimi malinami bo zadeva malenkost lažja kot z zmrznjenimi. Zmrznjene maline se bodo namreč v sredini odtajale (razen če uspemo biti res hitri) in se bodo zato izgubile malo volumna ter zato popsi na paličici ne bodo več tako stabilni kot na začetku. Ponavadi se cake pops kar potunka v čokolado navzdol, vendar tu vseeno tvegamo, da nam kroglice padejo iz paličic, zato je lažje če jih samo postrani pomočimo v čokolado, malo zavrtimo in potem pustimo, da čokolada odteče v takšnem položaju kot je slikan spodaj.


Spet vrnemo v hladilnik, da se prva plast čokolade strdi. Pri tem koraku lahko brez problema zaključimo, ampak jaz sem potrebovala zelo specifičen izgled in sem nadaljevala z rdečim prelivom. Med hlajenjem torej pripravimo še mirror glaze po tem receptu, vendar pa je količina lahko dosti manjša in prilagojena glede na število popsov.


In takole dobimo z malinami polnjene cake pops. Priznam, kar veliko dela, ampak glede na odziv otrok, ki so bili bolj veseli tega kot torte, definitivno še kdaj ponovim.




0 komentarji:

Objavite komentar