Brusnični kolač z belo čokolado


Temperature padajo in moj izbor receptov postaja vedno bolj prazničen, božičen, okusi pa bolj polni, in domačni. Kot en tak topel objem ali pa odejica za naš želodček in dušo. Se pravi takšni, ki pašejo k kavici ali pa popoldanskemu čajčku ali pa mogoče kuhančku.

Zadnjič je moj poglej ujela objava na Pinterestu, poimenovana Better than Starbucks Cranberry Bliss Bread. Sladica, ki se imenuje "kruh blaženosti", najbrž že ne more biti slaba? Pa še zanimivo se mi je zdelo, ker je bil omenjen Starbucks, ki je na potovanjih ponavadi nujna postojanka, ampak prav te sladice se nikakor nisem mogla spomniti. V glavnem, moja fantiča sta nora na sušene brusnice in jih lahko zobata namesto bombončkov, tako da sem nujno morala zadevo preizkusiti, zato je spet sledil enak postopek kot ponavadi pri teh ameriških receptih: najprej nujno malo manj sladkorja, pa še kakšna druga prilagoditev in že je tu recept malo bolj po mojem okusu. Pa glede na to kako hitro ga je zmanjkalo, tudi po okusu mojih mulčkov.

Za pekač 30 x 10 cm potrebujemo:

200 g moke
2 g sode bikarbone (1/4 tsp)
1 g pecilnega praška (1/4 tsp)
4 g soli (1/2 tsp)
2 žlici olja
110 g masla
170 g rjavega sladkorja
2 jajci
1 strok vanilije
1 lonček jogurta
100 g suhih brusnic
150 g bele čokolade

Suhe sestavine, razen sladkorja, zmešamo skupaj v eni posodi. V drugi posodi z mešalnikom stepemo sladkor, olje in zmehčano maslo. Ko je dobro premešano, dodamo vanilijo in jajci in stepamo tako dolgo, da masa naraste in pobledi. Nato dodamo suhe sestavine ter temeljito premešamo, na koncu pa domdamo še jogurt ter ponovno dobro stepemo.

Takole izgleda masa: desno z dodanimi jajci, na sredini po dodatku moke in desno končna verzija z jogurtom
100 g čokolade sesekljamo na manjše koščke in jo skupaj z 80 g brusnic na roko vmešamo v maso.


Preložimo v pomokan in namaščen pekač ali pa obložen s peki papirjem in pečemo 55 - 60 minut na 180° C. Če se proti koncu peke zdi, da se hoče vrh malo preveč zapeči, ga do konca peke pokrijemo s peki papirjem ali alu folijo. Ko je kolač pečen, ga pustimo, da se ohladi.


Preostanek čokolade sesekljamo in stopimo z malo kokosove maščobe ali olja. S stopljeno čokolado in brusnicami okrasimo kolač po vrhu. Mmmmmm





1 komentar: