Pletenje testa


Jemo tudi z očmi, tako da mi to, da sem se pri zadnji peki jabolčne pite dodobra namučila, da je pita izgledala približno tako kot bi želela, nikakor ni dalo miru. Vskoči seveda rešitelj Youtube :) Manjši komplikatorji kot jaz lahko seveda samo narežejo trakove in jih najprej položijo vodoravno in nato čez še navpično, ampak to ni to.

Tole pa je to: ostanek testa razvaljamo in narežemo na enakomerne širine, malenkost daljše od premera pite.
Zavoljo prikaza (in eksperimentiranja, ki se ni ravno dobro izteklo) sem nadaljevala na podlagi, drugače pa trakove takole razporedimo po vrhu pite.
Nato zavihamo vsak drugi tak do polovice nazaj.
En trak testa položimo na sredino pite, pravokotno na ostale in zavihane trakove odvihamo nazaj čez.
Nato ponovno zavihamo vsak drugi trak nazaj, vendar tokrat ravno druge kot prej. Vzamemo še en trak testa in ga ponovno položimo pravokotno na ostale.
Odvihamo zavihane trakove in ponovno zavihamo vsak drugi trak (spet tiste kot prvič). Pravokotno položimo nov trak, odvihamo zavihane trakove in tako ponovimo še v drugo smer.
Ker se to dela direktno na piti, bo malo pacarije, ker se bodo trakovi pri vihanju malo umazali z pitinim nadevom, ampak zaenkrat še nisem našla načina, kako pletenje izvesti na podlagi in ga nato prenesti na pito. Moj poskus se je končal klavrno, saj se je pri prestavljanju vse podrlo, tako da mogoče uspe kdaj drugič.

0 komentarji:

Objavite komentar