Galaktična vojna zvezd


Zdi se mi, da bom tudi jaz počasi vzljubila Star wars, pa čeprav mogoče bolj iz navade. Če stalno poslušaš o Yodi in Darth Vaderju, ti stvari nekako podzavestno ostanejo v glavi.

Kako narediti Yodo sem že objavila in z vajo postaja izdelava vsakič hitrejša in malenkost lažja, pa čeprav se mi že v štartu ni zdela komplicirana.


Še hiter in preprost nasvet kako ustvariti takšno galaktično torto - se spomnite kako smo v osnovni šoli pri likovnem pouku kdaj ustvarjali takšne škropljenke? Mimogrede, to besedo sem si ravnokar izmislila, ampak ustvarjali pa smo jih čisto zares. V barvo si pomočil trši čopič ali pa ščetko in potem s prstom potegnil po njeni površini, da je fino poškropilo risalni list. No evo, preprosto a ne? Malo menjavaš med belo in zlato jedilno barvo in pred tvojimi očmi nastane vesolje. Kakšno večjo zvezdo lahko kar s čopičem narišeš in je.




0 komentarji:

Objavite komentar