Vse najboljše za me


December je moj čas - prazniki, svečke, lučke, darila, posebno vzdušje in moj rojstni dan. Zadnjič mi je prijateljica rekla, menda si ne boš še sama torte delala ... Ja no, seveda da si jo bom! Čez leto sem jih naredila prijateljem, zdaj ob koncu leta si jo pa zaslužim tudi jaz!!! Eno tako božično, če me je že skoraj Božiček prinesel :)

Originalni recept za biskvit je iz kulinarike in je po moje eden bolj priljubljenih, saj res vedno uspe, izredno lahko je prilagajati količine glede na to kako veliko torto rabimo in z nekaj spremembami lahko dobimo različne variacije, recimo tako kot pri tej torti, ko sem želela čokoladni biskvit in sem zato del moke zamenjala s kakavom.

Za biskvit premera 24 cm: 

5 jajc
250 g sladkorja (bel ali rjav)
1 strok vanilije (lahko tudi vanilijev sladkor)
1 dcl olja
1 dcl vode
200 g moke
50 g grenkega kakava
1 pecilni prašek (15 g)


Jajca ločimo in iz beljakov stepemo trd sneg. Rumenjake in sladkor stepamo, da masa pobledi in naraste, nato dodamo vanilijo, vodo in olje ter dobro premešamo. Nato dodamo moko in  pecilni prašek ter premešamo, da je masa enotna. Na koncu na roko nežno vmešamo sneg. Prelijemo v namaščen in pomokan tortni obod in pečemo na 175° C cca 30 - 40 minut, čeprav jaz raje proti koncu preverim z zobotrebcem, kdaj je biskvit pečen, kot da bi se zanašala na uro. Biskvit ohladimo in razrežemo na 3 oblate.

Nadev:
500 g + 100 g malin
200 g sladkorja
12 g želatine (4 tsp)
120 ml vode (8 tbsp)
60 ml limoninega soka (4 tbsp)
2 beljaka
500 g sladke smetane



Tale mousse iz torte Planica je eden mojih najljubših. Če pa še dodamo cele maline ... mmmmm.


Želatino zmešamo z 2 žlicama vode in 2 žlicama limoninega soka in pustimo, da nabrekne. Beljaka zmešamo s 60 g sladkorja, segrejemo nad paro, da je mešanica topla na otip ter vmes stalno mešamo. Z mešalnikom mešamo 5 minut, da dobimo čvrst švicarski sneg (Swiss Meringue). 500 g malin zmešamo s 6 žlicami vode in 2 žlicami limoninega soka ter spasiramo v pire. Malo segrejemo, ker se bo mešanica malenkost razredčila, nato pa prelijemo čez sito, da odstranimo semena. Dodamo sladkor in kuhamo 5 minut, da se malo zgosti, nato dodamo želatino in mešamo toliko časa, da se razpusti. Mešanico ohladimo na sobno temperaturo, vmes pa stepemo sladko smetano. Ohlajenim malinam dodamo sneg in dobro premešamo. Dodamo še stepeno sladko smetano in ponovno dobro premešamo. 

Na vsako izmed dveh plasti biskvita razdelimo polovico ostalih malin ter prelijemo z moussom ter pokrijemo z zadnjim oblatom. Pustimo v hladilniku par ur da se strdi.

Premaz:
150 g temne čokolade
100 g mlečne čokolade
250 g sladke smetane
250 g mascarpone
100 g kisle smetane

Čokolado nasekljamo na majhne koščke, prelijemo s sladko smetano in segrevamo v mikrovalovni pečici in vmes pomešamo, dokler ni čokolada stopljena. V hladilniku mešanico ohladimo, da je res mrzla, nato pa stepemo do polovice. Dodamo mascarpone in kislo smetano ter stepemo do konca ter premažemo torto.


Še piškotni rogovi (LINK kasneje tu) in svetleči cakepop nos in naš Rudolf je rojen.




0 komentarji:

Objavite komentar