Moja prva poročna torta ... skoraj


Splet je čisto preveč poln prelepih tort, ki neprestano navdihujejo mojo domišljijo in polnijo mojo to do listo ksj vse bi rada enkrat preizkusila na torti. Ampak ker torte delam bolj za svoj lušt, moja poroka pa je že kar lep čas nazaj sem morala poiskati kakšno drugo pot. Saj bi lahko naredila torto za doma in jo okrasila, ampak tudi domači niso taki sladkosnedneži, da bi lahko zmazali dvonadstropno torto.

Tako sem končno kupila dve stiroporasti umetni torti, na katerih bom lahko izživljala svoje želje, ki jih ne morem uresničiti na pravih tortah.

Prva stvar so bila takoj zlate bleščice. Metalik torte so že kako leto ali dve zelo popularne in enostavno ne morem mimo svojega Pinterest feeda brez vsaj kakšne takšne zlate objave, še posebej pa so me fascinirale bleščice. Pri iskanju načina kako ustvariti takšen videz je bilo opcij kar nekaj. Eni so sami izsekovali male rumenkaste ali sive krogce (noro!!!) v enormnih količinah, drugi so uporabili kar kupljene, ki pa so zelo barvasti. Torej jih je treba dobro prebarvati. Tu so jih eni spet prešpricali, ampak ker airbrush-a nimam, mi ni preostalo drugega kot opcija b, torej da jih prebarvam.

Konfeti se prav lepo primejo na fondant, če ga čisto samo malo zmočimo in sledimo tem navodilom. Tako nastane prav luštna barvasta tortica, ki bi jo lahko z malo truda pripravili tudi za otroški rojstni dan. Tu so konfeti nalepljeni na fondant, lahko bi jih pa lepili neposredno na ganache ali tudi drug na smetani baziran premaz, čeprav bi jih smetana vsaj malo sigurno stopila.


Sedaj pa pravi izziv, zlat premaz. Trik za vse, ki bi se lotili tega, je da je potrebno narediti gosto barvo, ker je drugače premalo prekrivna. Vsak naslednji sloj vedno delno vsaj malo stopi spodnjo plast in se zato rade poznajo poteze čopiča in pod tem barva podlage. Ker so konfeti zelo barvasti jih je zato dokaj težko prekriti, težje kot sem mislila, ampak po treh nanosih (prvi je bil čisto preveč razredčen) je nekako uspelo. Mislim si, da bi sicer z airbrushem prišel lepši rezultat z dosti manj truda.


Spodaj s prvim preredkim premazom, zgoraj po naslednjemu gostejšemu premazu
Za kontrast sem hotela eno belo nadstropje in sem zato preizkusila še bolj preprosto belo rozeto. Za prvič sem kar zadovoljna :)







0 komentarji:

Objavite komentar