Torta za krst



Tokrat sem prvič delala torto za krst prijateljičinega malega fantiča. Ufff ko ti dajo proste roke, idej pa čisto preveč. Na koncu sem se odločila za ombre modro tortico z junakom dneva in igralnimi kockami.

Kaj pa se skriva notri? Žal nisem nič poslikala postopka izdelave, ampak tale tortica je brez mleka in mlečnih izdelkov in brez jajc!

Biskvit je iz kulinarike, malo sem samo prilagodila količine in gre takole:

Za biskvit 15 x 30 cm ali torto premera 26 cm:

450 g moke
270 g rjavega sladkorja
1 zavitek in pol pecilnega praška
530 g jabolčne kaše
45 ml ruma
150 ml olja

2 paketka želatine
2  žlici vode
2 riževi smetani (600 g)
žlica sladkorja v prahu oz. po okusu
500 g borovnic

V eno posodo presejemo moko in pecilni prašek. V drugi posodi zmešamo jabolčno kašo, sladkor, olje in rum. Kašo bi lahko tudi sami naredili, ampak se mi je zdelo čisto preveč lupljenja, rezanja in ribanja, medtem ko sem vedela, da me okusna in preprosta rešitev čaka na trgovinski polici.


Mešamo par minut, nato dodamo še mešanico moke in pecilnega praška in do konca dobro premešamo.

Pekač obložimo s peki papirjem ali pa namažemo z oljem in pečemo 30-40 minut na 175° C oz. dokler zobotrebec ne pride ven iz biskvita. Počakamo, da se ohladi in dvakrat prerežemo.

Borovnice z žlico sladkorja v prahu malenkost pokuhamo, vmes pa želatino zmešamo z vodo in pustimo, da nabrekne. Nato jo dodamo borovnicam in premešamo, da se stopi. Odstavimo iz ognja in počakamo, da se ohladi na sobno temperaturo. Dodamo riževo smetano in stepamo, da se vse skupaj lepo poveže. Krema bo v tej fazi še dokaj redka, zato je potrebno torto sestaviti v obodu ali s pomočjo acetatne folije.

Sestavine za kremo zadoščajo za dve lepi plasti med biskvitom. Če bi želeli torto še obmazati, potem bo potrebno količino sestavin povečati. Jaz sem jo obmazala z ganachem, da sem jo lahko potem lepo oblekla v tičino maso. 






0 komentarji:

Objavite komentar