Rozete

Za torte pogosto uporabljam preprosto kremo iz sladke smetane in mascarpone-ja, ki se enostavna zmešata v enakem razmerju in s sladkorjem v prahu po okusu. Mešanica omogoča en kup variacij, tako da se dodajajo različni dodatki, recimo čokolada ali sadje. V tem primeru je sicer potrebno vedno ugotoviti kako to vpliva na kremo, recimo čokolada jo bo še bolj utrdila, čeprav je krema že sama po sebi gosta, medtem ko jo bodo bolj "mokre" zadeve seveda razredčile. 

Vedela sem, da je krema v originalni izvedbi ok za brizganje, ampak ker sem želela jagodni okus, je bilo potrebno dodati jagodni pire. Krema se je vseeno odlično obnesla; sicer se pozna, da ni toliko čvrsta, ampak rozete se je vseeno dalo lepo naresti.

Za brizganje rozet potrebujemo zvezdast nastavek (star tip). Večina navodil na internetu sicer uporablja odprt nastavek (open star tip), ki ga imam tudi jaz, vendar sem dokaj hitro ugotovila, da ne bo uporaben, ker je preozek in ne bi mogla narediti dovolj velikih rozet. Zato sem uporabila kar zaprt nastavek (closed star tip), ki se prav tako super obnese.
Potem je vse še v vaji, le nastavka ne držati preblizu podlagi, ker vzorec drugače ne bo mogel priti do izraza.



0 komentarji:

Objavite komentar